Alla inlägg under juli 2010

Av Elina Eriksson - 7 juli 2010 00:00


Snacka om att knöla ihop sig på litet utrymme    

Av Elina Eriksson - 6 juli 2010 00:00

Jag vet att jag brukar klaga på snö och kyla men jag kan inte påstå att jag är särskilt imponerad av dagens hetta   


Det var superlängesen jag bloggade och detta blir ett ytterst kort inlägg... Det mesta flyter på som vanligt, jag har premiärtränat med Cost, mycket angenämt, han är väldigt följsam för att vara ett gammalt skrangligt varmblod....Till och med ridfröken var nästan lite imponerad av att han inte var så yvig som många travare är. Men bäst av allt med honom är att han är stencool och inte rädd för nånting alls...Det känns bra för gamla tanten när hon är ute längs vägarna haha


Mina grönsaksodlingar tar sig sakta men säkert....nu när värmen har kommit borde de skjuta lite fart tycker jag....


Doris är fortfarande världens bästa hund..


Johan är till och från världens bästa kille, dock inte i helgen som gick för då var han en lite sämre bästa kille haha


Snart semester....


Puss allihop

Ovido - Quiz & Flashcards