Alla inlägg under april 2011

Av Elina Eriksson - 14 april 2011 18:15

Killen är på väg hem, äntligen säger jag bara...dryg vecka det här...Jag har börjat tycka att det är lite läskigt att sova ensam, vet inte vad det beror på....det kommer säkert att gå bra nu när det blir ljusare och ljusare, men fan vet hur det ska bli i oktober/november....tur att det är långt dit....


Vi har fått låna en kompis till Kalle Kula, en snäll gammal märr som heter Remie...De är redan bästisar och hon är superbrunstig haha...Kalle ska snart få åka hem till dem istället och bo där nägra veckor...Kanske jag till och med kan komma mig för att rida en sväng nån dag, man vet faktiskt aldrig:)


Det är ett skitigt helvete att ha hund i dessa dagar, lera, grus å vatten precis överallt, Doris är inte någon ren hund nu....det kan jag lova er....Men hon är lika glad för det...


Nästa vecka ska vi få städhjälp hemma...RUT heter hon;) Jag är evigt tacksam att Johan förstår att jag omöjligen kan hinna med allt numera, något måste prioriteras bort och då blir det sånt som nån annan kan göra. Framför allt är det fönsterputsningen jag vill slippa undan.


Snart påsklov, fem dagars ledigt känns både trevligt och välbehövligt..


See ya!

Av Elina Eriksson - 1 april 2011 15:51

.....att jag inte har anlag för att jaga upp mig i onödan....Johan och jag ska ha lite mys på tu man hand idag för att fira att det var sex år sedan vi träffades första gången...Nu har vi förvisso inte varit tillsammans alla de där sex åren utan snarare fem år, men eftersom det är just det här datumet jag kommer ihåg så blir det den här dagen det firas....


Nåja, vår skjuts kommer om sju minuter och än har jag inte sett Johan, det blir nog lite stressigt för honom att hinna bli klar till klockan fyra haha


Han vet inte ens om vart vi ska, allt ska bli en överraskning och ni kan ju gissa att någon med kontrollbehov som en hel ocean, inte känner sig helt tillfreds med detta!


Nåja, det blir lugnt och stillsamt och lite mat på det, sen åker vi hem och nöter på soffan igen...antar att jag kommer att få igen förkylningen tusenfalt för att jag trotsar gud på det här viset, men det kan inte hjälpas...


Ha en trevlig fredagskväll allesammans, så hörs vi...


PS, nu hör jag bilen utanför!

Ovido - Quiz & Flashcards