Direktlänk till inlägg 21 oktober 2009

Börjar krokna nu....

Av Elina Eriksson - 21 oktober 2009 22:35

Nu är det nog verkligen dags att göra sängen sällskap....I kväll efter Bonde söker fru kom "mitt sämre jag" på att storstäda tvättstugan måste vara en bra idé en onsdagskväll vid halv tio. "Mitt bättre jag" sa tydligen inte emot så städning blev det, och hjälp vad prylar jag har slängt! Halvfulla schampoflaskor, gamla parfymer, smink och annat skrot. Ändå har jag sparat massor som jag vet att jag aldrig kommer att använda. Varför gör man så? Normalt sett anser jag mig inte vara någon samlare, men fan vet om det inte bor en liten samlare i oss alla. "Kan vara bra att ha-syndromet" borde förbjudas och nästan straffbeläggas haha. Särskilt nu när vi ska börja på med övervåningen och kommer att få extra ont om plats ett tag. Allt skräp som ligger där uppe måste ta vägen någonstans nu under vintern och bara gud vet nog var vi ska förvara skräpet. Nåja, så mycket skräp är det kanske inte, jag är trots allt relativt duktig på att hålla undan onödiga saker som är av större karaktär....Men även det som inte är skräp måste ju förvaras någonstans, typ julpynt och sommarkläder och skor.


I morgon kommer min kille hem, en dag tidigare än beräknat, vilken lycka;) Så nu ska det knubbas i tre dagar istället för två, härligt! Jag har dessutom beställ Johan Falk nummer 3 och 4 och kan knappt hålla mig tills de kommer....Jag är helt galen i den serien med filmer och tycker det är hemskt synd att de inte finns som böcker för de hade förmodligen varit skitbra. Förresten upptäckte jag idag att Luftslottet som sprängdes har premiär den 27 november, 36 dagar till:)


God natt allihop!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elina Eriksson - 8 augusti 2011 09:27

Bloggen kommer att vara vilande en tid, jag vill inte ta bort den helt än, men så blir det nog framöver....   Ha det gott mina vänner! ...

Av Elina Eriksson - 14 april 2011 18:15

Killen är på väg hem, äntligen säger jag bara...dryg vecka det här...Jag har börjat tycka att det är lite läskigt att sova ensam, vet inte vad det beror på....det kommer säkert att gå bra nu när det blir ljusare och ljusare, men fan vet hur det ska b...

Av Elina Eriksson - 1 april 2011 15:51

.....att jag inte har anlag för att jaga upp mig i onödan....Johan och jag ska ha lite mys på tu man hand idag för att fira att det var sex år sedan vi träffades första gången...Nu har vi förvisso inte varit tillsammans alla de där sex åren utan snar...

Av Elina Eriksson - 7 mars 2011 20:47

....skriver jag nu dessa rader, jag kan inte hålla mig längre!   Mitt i bakningen kom jag att tänka på en artikel jag läste på Aftonbladet tidigare ikväll, den satte sina spår i min trångsynta hjärna må ni tro...   Den handlade om att det fin...

Av Elina Eriksson - 1 mars 2011 18:30

Inte för att klaga, men min kära sambo har faktiskt rätt när han påstår att folk i allmänhet är idioter, och just idag är jag fullt benägen att hålla med honom. Har försökt efter alla konstens regler att bli fri foderhästen vi har, men det går ju såd...

Ovido - Quiz & Flashcards