Direktlänk till inlägg 7 december 2009

Nytt projekt

Av Elina Eriksson - 7 december 2009 22:54

Åh vad jag har haft roligt nu en stund...Jag har satt i gång ett litet projekt med en ny hemsida som jag har gått och grunnat på ett tag...Det är så himla kul...Den är inte riktigt klar att bli officiell än men i morgon kväll kan jag nog maila ut adressen till alla jag känner för då är den nog åtminstone läsbar....Risken är väl att jag fastnar där om kvällarna nu och inte får något annat gjort. Vilket egentligen inte spelar någon roll för jag har inte så jättemånga måsten så här före jul. Vi ska fira jul i Torhamn och jag tänkte köpa julklappar i sista minuten som vanligt och här hemma behöver jag inte just städa eller dona eftersom vi ändå åker bort....Fast vid närmare eftertanke så satt Johan och jag och skrev in en hel drös med kom-i--håg och måsten i min kalender innan han åkte i går, det hade jag förträngt litegrann:)


I kväll tog jag mig en joggingtur och sen somnade jag på soffan:) Antagligen välbehövligt, jag måste nog helst kuta varje kväll nu om jag ska komma i den fina klänningen som jag har köpt till vår SM-avslutning. Tanthullet sitter som en smäck och om jag inte passar mig så blir det väl bestående och det vill jag inte för jag tänkte inte bli tant än på länge!


Nu ska jag krypa till kojs, puss o kram allihop så hörs vi

 
 
Ingen bild

Anna-Stina

8 december 2009 07:36

Hejsan!
Jag ser fram emot den nya klänningen som man får förmoda är väldigt långt från tantig.. Den nya hemsidan blir säkert bra den med!
Jag tänkte passa på att titta lite i Hudik efter kläder (men det vet inte Jocke om ännu... hysh ;) )
Annars är allt väl på Anna-Stina-fronten som även hon uppskattade tidigare omnämnd skvallerpromenad!
Ha det bra och sköt om er allt ni orkar!
Kramar Anna-Stina

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elina Eriksson - 8 augusti 2011 09:27

Bloggen kommer att vara vilande en tid, jag vill inte ta bort den helt än, men så blir det nog framöver....   Ha det gott mina vänner! ...

Av Elina Eriksson - 14 april 2011 18:15

Killen är på väg hem, äntligen säger jag bara...dryg vecka det här...Jag har börjat tycka att det är lite läskigt att sova ensam, vet inte vad det beror på....det kommer säkert att gå bra nu när det blir ljusare och ljusare, men fan vet hur det ska b...

Av Elina Eriksson - 1 april 2011 15:51

.....att jag inte har anlag för att jaga upp mig i onödan....Johan och jag ska ha lite mys på tu man hand idag för att fira att det var sex år sedan vi träffades första gången...Nu har vi förvisso inte varit tillsammans alla de där sex åren utan snar...

Av Elina Eriksson - 7 mars 2011 20:47

....skriver jag nu dessa rader, jag kan inte hålla mig längre!   Mitt i bakningen kom jag att tänka på en artikel jag läste på Aftonbladet tidigare ikväll, den satte sina spår i min trångsynta hjärna må ni tro...   Den handlade om att det fin...

Av Elina Eriksson - 1 mars 2011 18:30

Inte för att klaga, men min kära sambo har faktiskt rätt när han påstår att folk i allmänhet är idioter, och just idag är jag fullt benägen att hålla med honom. Har försökt efter alla konstens regler att bli fri foderhästen vi har, men det går ju såd...

Ovido - Quiz & Flashcards