Alla inlägg den 17 februari 2010

Av Elina Eriksson - 17 februari 2010 10:51

Nu är jag jäkligt amper på bloggandet, det kommer inte ut något viktigt, men jag skriver något i alla fall :)

I kväll kommer svärmor o co på middag, vi ska äta lite fondue om allt går vägen, men jag antar att Hängens-Anders inte har något tålamod att vänta på att maten ska blir klar så jag ska göra en stek också för säkerhets skull, så kan han äta i förväg haha....Hon fyller år i morgon kära svärmor, det är därför vi tar lite firande idag eftersom vi inte firade när jag fyllde år heller.


I går bestämde jag mig för att bojkotta ICA i Järvsö så mycket jag bara kan i framtiden...Det blir till att sätta sig i bilen och åka långt när det ska köpas mat. Järvsö-ICA:an är dyr, tråkig, saknar en hel del i sitt sortiment och känns helt enkelt inte bra längre. Jag ska verkligen göra ett tappert försök att planera inköpen framöver och åka i väg och veckohandla istället. Det borde löna sig både tidsmässigt och ekonomiskt.

Ovido - Quiz & Flashcards