Alla inlägg den 26 maj 2010

Av Elina Eriksson - 26 maj 2010 23:01

Alltså vi måste ha fått tag på världens bästa hund....Doris är ett rent underverk och hon tar alla hon möter med storm, åtminstone än så länge...ja inte Hängens Anders då så klart, han ska ju vara tuff och låtsas som om han tycker illa om henne, men det struntar hon i haha.....Jag har inte tagit några bilder på henne än, hon gillar inte att posa så jag måste fånga henne i ohappa om det ska bli nå... Här kommer den enda bilden jag har än så länge..


Hon är hur lätt som helst att ha, följer med överallt, sover när jag sover och är så jävla tillgiven så man blir alldeles rörd.....Tack snälla familjen Danhard för att ni vill sälja henne till oss  


I kväll har vi gjort gräshage till pållarna....Kalle som är äldst i gänget sprang som en tok och visade hela magen för svärmor och mig när han sparkade bakut...han är som en flygande köttbulle....Cost och Pålla var mest hungriga så de satsade på gräset i stället för att kuta omkring i hagen....Jag längtar tills de ska tillbaka hem till Fabriksvägen så man får ha dem inpå knuten igen...när de betar på bortaplan är man hemifrån alldeles för mycket....jag trivs så bra med att gå runt och pula på de ynkliga ägor vi har!


Nu är det snart bara duschning kvar i kväll...brödet ska ut ur ugnen och väskan är nästan packad...det är ett elände med bröllop...smal och snygg och brun ska man vara när man klär upp sig och jag är precis tvärtom nu för tiden, rultig, osnygg och blekfet, isch....  Fast det har ju redan blivit mer aktivitet sen Doris kom, så innan sommaren är slut kanske man är sitt vanliga jag igen...hoppas hoppas hoppas...

Ovido - Quiz & Flashcards