Direktlänk till inlägg 10 maj 2010

Längesen

Av Elina Eriksson - 10 maj 2010 20:35

Jag får väl åtminstone skriva en snabb uppdatering om att läget är under kontroll...Det händer inte så mycket, full speta på jobbet, Phu har åkt hem, långhelg framför oss och två fester inplanerade denna veckan.


Det är ändå inte så många som läser bloggen och det är ännu färre som skriver något till mig, vilket brukar bli resultatet av ljusa sommarkvällar då folk inte sitter vid datorn  



 
 
Ingen bild

Marlene

11 maj 2010 10:23

Jag brukar alltid kika in och kolla om du har skrivit något nytt ;)

 
Ingen bild

Elina

11 maj 2010 10:39

Hej Marlene! Då ska jag bättra mig med uppdateringarna:) Kram

 
Monica \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\

Monica \\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\

11 maj 2010 17:00

Tam, tam, taaa, här skriver jag, läser också varje dag:)
Kram/Monica

http://tudeluu.blogg.se

 
Ingen bild

Madde

13 maj 2010 21:22

Jag kollar också varje dag.....men ska bättra mig på att kommentera.
Kramis

 
Ingen bild

Sara

15 maj 2010 22:13

Hej!
Jag brukar också kika in ibland och dregla över bakverken:-D Tänk om man var lika duktig! Sist jag bakade passionscupcakes så rann vissa ut ur formarna och över hela plåten haha not så najs. Kramar

 
Ingen bild

Elina

16 maj 2010 22:11

Åh så roligt....nu ska jag bättra mig på att skriva lite oftare här.....Och Sara, cupcakes är nog ett påfund från helvetet, det är allt annat än lätt...jag gör bara simpla kakor:)

 
Ingen bild

Sara

17 maj 2010 11:43

Hehe ok, nu känns det lite bättre iaf;-) Kul med ny vovve förresten!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elina Eriksson - 8 augusti 2011 09:27

Bloggen kommer att vara vilande en tid, jag vill inte ta bort den helt än, men så blir det nog framöver....   Ha det gott mina vänner! ...

Av Elina Eriksson - 14 april 2011 18:15

Killen är på väg hem, äntligen säger jag bara...dryg vecka det här...Jag har börjat tycka att det är lite läskigt att sova ensam, vet inte vad det beror på....det kommer säkert att gå bra nu när det blir ljusare och ljusare, men fan vet hur det ska b...

Av Elina Eriksson - 1 april 2011 15:51

.....att jag inte har anlag för att jaga upp mig i onödan....Johan och jag ska ha lite mys på tu man hand idag för att fira att det var sex år sedan vi träffades första gången...Nu har vi förvisso inte varit tillsammans alla de där sex åren utan snar...

Av Elina Eriksson - 7 mars 2011 20:47

....skriver jag nu dessa rader, jag kan inte hålla mig längre!   Mitt i bakningen kom jag att tänka på en artikel jag läste på Aftonbladet tidigare ikväll, den satte sina spår i min trångsynta hjärna må ni tro...   Den handlade om att det fin...

Av Elina Eriksson - 1 mars 2011 18:30

Inte för att klaga, men min kära sambo har faktiskt rätt när han påstår att folk i allmänhet är idioter, och just idag är jag fullt benägen att hålla med honom. Har försökt efter alla konstens regler att bli fri foderhästen vi har, men det går ju såd...

Ovido - Quiz & Flashcards