Alla inlägg den 5 juni 2010

Av Elina Eriksson - 5 juni 2010 23:04

Jaha, då var det ett tag sen jag bloggade senast.....Igen! Fattar inte hur svårt det kan vara att slänga in några här lite då och då, men det är tydligen oöverstigligt vissa dagar.....


I kväll har vi bjudit svärmor å Håkan på tröstmiddag, eftersom vi 1. glömde Anette på Mors Dag, 2, jag inte ens var hemma på Mors Dag...så i kväll fick det bli lite mat och en burk päronbiskvier som kompensation  


Min mamma däremot fick två katter i present på Mors Dag, men inte blev hon gladare för det....hon krånglade lite i början, men nu tror jag att både hon och kattskrällena har börjat acklimatisera sig....och det verkar som om de trivs med varandra.


Helgerna går ruskigt snabbt....i morgon är det söndag igen och då är allt över liksom....den här helgen har mest gått åt till att vara förkyld och emlig.../eventuellt ämlig, vi har inte bestämt hur det stavas tror jag haha....


Snart är det midsommar och vad blir det då måntro?



Ovido - Quiz & Flashcards