Alla inlägg den 1 mars 2010

Av Elina Eriksson - 1 mars 2010 21:28

Usch, just nu är det inte så kul, jag brukar klaga över småsaker ibland, men nu är det plötsligt inga småsaker.....Pappa är jättedålig, jag har ingen hästvakt så jag kan inte vara i Blekinge där jag behövs och dessutom är det pissmycket snö ute och den verkar aldrig ta slut heller....därtill lider jag av konstant huvudvärk sen en vecka tillbaka och är stel i varenda led och muskel efter allt bilåkande och stillasittande....Nåja, det blir väl bättre vad det lider, men just nu är jag ganska less på det mesta.


Jag har i alla fall hunnit irritera mig på en sak i kväll....Satt och slötittade på Familjen Annorlunda och fullständigt häpnar över att de har mage att sitta i TV och säga (läs klaga) på att det inte blir så mycket tillfällen till mys och sex....Det tror jag vad jag vill om, hur fan lyckas man då få till åtta, tio ungar....? Kan någon svara mig på det?

Ovido - Quiz & Flashcards