Alla inlägg den 2 augusti 2010

Av Elina Eriksson - 2 augusti 2010 00:00

Idag ska mina duktiga adepter äntligen få rida igenom sitt program. Den här programridningen blev dock inte som jag hade tänkt mig på grund av en massa olika anledningar, men hur mycket här i livet blir som man har tänkt sig? Är inte förvånad alltså. Man kan väl säga att jag hade önskat ett större engagemang både här och där, men vi gör ett nytt försök i september istället och hoppas på bättre uppslutning då.


Hur som helst så har J, E och K tränat som tokar för det här och jag är imponerad av engagemanget hos dessa tre underbara ungar....Jag hoppas hästarna håller sig i skinnet idag och att vädergudarna är med oss så vi kan få se tre fina ritter i alla fall...(Hade ju hoppats på minst tio från början)...


Semestern är slut och allvaret kommer nu att ta vid. Johan och jag har inte hunnit ses nånting, ett undantag är när vi var ute och fiskade en halvtimme en kväll förra veckan, då sågs vi faktiskt:) Doris tyckte det var pisstråkigt med fiske, hon gillar hellre att leta kantareller

  

Ovido - Quiz & Flashcards