Alla inlägg den 18 augusti 2010

Av Elina Eriksson - 18 augusti 2010 00:00

Inte mycket med mitt bloggande nu för tiden....och inte har jag något att skylla på heller, lathet och bekvämlighet är det enda:)


Snart kommer mina kära gamla kamrater på besök från Blekinge...det ska bli såååå roligt att visa Järvsö från sin bästa och höstigaste sida... Hoppas vi kan hitta på bra saker att göra...leta svamp t ex. hehe...Skämt åsido, fest ska vi ha iallafall....Sen får vi se vad det blir...


Jag har varit ute och ridit en sväng på Cost tillsammans med Emma och Pålla...Fantastiskt trevlig häst, lite såsig kanske, men om han får skor på bakhovarna också så blir det nog bättre sprutt. Vi håller på att planera in en långtur upp till Pervallen någon gång i höst och jag hoppas innerligt att den blir av.


Den 2 oktober är det tänkt att vi ska göra ett nytt försök att ha programridning igen...hoppas på bättre uppslutning nästa gång.



Ovido - Quiz & Flashcards