Alla inlägg den 7 september 2010

Av Elina Eriksson - 7 september 2010 21:52

Dagarna går rysligt fort, imorgon är det onsdag igen  

Har varit en ganska oansenlig dag idag....jobbat, haft lite ridning både i Änga å hemma och kollat på IDOL såklart, viktigt program så här på höstkanten...Å så Såld på hus förstås, som är ett av mina absoluta favoritprogram.

Nu tänker jag alldeles snart krypa ner i sängen och läsa vidare i Thomas Bodströms andra bok, som är betydligt bättre än den första.....

Katten kom precis in och Doris är rastad å matad så lugnet har lagt sig över Fabriksvägen...

Själv är jag oxå rastad (utan några svampfynd idag, de var för små än så länge), men däremot har jag inte ätit någon middag eller kvällsmat utan bara några kex, ett par småkakor och en bit gurka...men det går ju ändå märker jag...


Underbara svärmor och Ellenor hämtade hö till hästarna ikväll så jag skulle slippa det....det var helt klart guld värt, tack snälla ni!

Ovido - Quiz & Flashcards