Alla inlägg den 12 september 2010

Av Elina Eriksson - 12 september 2010 21:34

Jag brukar vara så himla dålig på att blogga med bilder, så nu ska jag göra ett tappert försök att variera mig. Helgen har varit kanonkul, lite stressigt mellan varven men vad gör det:)


Igår hade vi kalas på Fabriksvägen....jag och Mattias höll ut tills klockan fyra i morse, inte illa pinkat...Idag har det mest varit vila och städning på schemat, men nu börjar jag komma i fas igen.



Så här såg det ut i hallen runt 22-tiden igår kväll  

  Här var det fortfarande lugnt och städat. Camilla, Anna-Stina, Sussie å Pia

Systrarna Egerbrandt

  Här har vi ett helt gäng med grävmaskinister å arbetare...

Lina, Anneli och Therese


Vet ni, det var ett helt evighetsgöra att lägga upp de här bilderna en i taget....jag ger upp på en gång, mitt tålamod räcker inte längre än så här...


Hur som helst så har Doris å jag varit med Håkan å Anette en sväng med deras nya båt ikväll...mysigt värre och vi stannade på Långön och fikade, kanske var det en av årets sista varma kvällar, mycket gemytligt och en bra avrundning på en utmärkt helg...Sov sött nu allesammans

Ovido - Quiz & Flashcards