Alla inlägg den 2 november 2009

Av Elina Eriksson - 2 november 2009 21:29

Jag har just ägnat en timme framför tvn och konstaterat att kanal 5 gör sitt bästa för att göra narr av GEKÅS...Fullt så hemskt som det utmålas i tv är det faktiskt inte och fullt så många dårar kanske man inte lyckas stupa på när man är där några timmar om året. De har verkligen valt att filma ytterligheterna och jag kan väl inte påstå att programmet är särskilt professionellt....Men lite längtar jag dit i alla fall....det är hemskt kul att gå där en dag och handla på sig viktiga och billiga saker... (Och lite livsviktigt skräp också förstås).


Nu till skället....Min stackars mamma har tydligen hört "rykten på byn" om att jag skulle vara på smällen....en dementi passar ju utmärkt här och jag vill passa på att höja ett varningens finger till den som har satt igång ryktet, sånt där är inte schysst....Mig spelar det ju ingen roll för här uppe i Hälsingland är jag lyckligt ovetande, men det känns kanske inte så kul för stackars mor att få hoppet väckt på omvägar...Sluta genast med såna dumheter så är ni snälla.

Det där med att skaffa barn är ju alla andra så himla bra på så vi nöjer oss med att träna på att göra dem och så roar vi oss med viktigare saker än att byta blöjor och vara vakna på nätterna. (Som till exempel bry oss om varandra och se till att Sverige går runt eftersom någon måste jobba och betala skatt i stället för att vabba).

Det är ju tur att vi alla är olika... (Nu kallar Johan mig för fegis när jag inte vågar skriva fullt ut vad vi egentligen tycker och tänker haha). Och så har jag LOVAT mamma att OM vi någonsin ändrar oss och vill ha en bebis så kommer hon att få veta det först av alla så ni kan sluta spekulera i förväg.....



Ovido - Quiz & Flashcards