Alla inlägg den 8 november 2009

Av Elina Eriksson - 8 november 2009 11:33

Min kille har slocknat i soffan och här sitter jag och glor:) I går kväll invigde vi fonduegrytan och förmodligen åt vi alltför mycket och ingen av oss kunde sova i natt, men somliga kan ju uppenbarligen sova nu istället. Maten blev i allafall bra och vi plockar nog fram grytan vid fler tillfällen...Lite farlig är den dock, jag brände mig på lågan ett par gånger och så stack jag mig i fingret på ett av spetten när jag skulle diska, varsamhet är nog att föredra och jag får se till att inte vara så klumpig när jag "fonduar" nästa gång;)


Vi åkte i väg tidigt i dag, skulle lämna någon pryl till farbror Bengt i Åsbo och så skulle vi upp på Öjebergstoppen och dricka kaffe...Lysande idé eftersom det var så dimmigt att vi knappt såg fem meter från bilen, men kaffe blev det och även om det var mitt i dimman så var det mysigt.(Det är jääääkligt brant upp till toppen kan jag tala om, och dålig väg dessutom).


 Bråttom hem sen för vi hade lovat svärfar "Fars dags-frukost" och den skulle vara färdig till klockan tio, och det var den faktiskt också. En frukost med samma standard som hotellfrukost blev det och nu är vi mätta och snälla en stund till...


Ska prova en ny sadel till storponnyn idag, hoppas den passar. Eventuellt blir det lite lastträning också....det behövs sannerligen.


See you:)

Ovido - Quiz & Flashcards