Direktlänk till inlägg 16 mars 2010

Gjort ett ryck...

Av Elina Eriksson - 16 mars 2010 09:51

Jag har äntligen tagit mig i kragen och lagt över lite bilder från kameran till datorn, tänk att en sån enkel sak kan vara helt oöverstiglig i en och en halv månad haha....

För övrigt har jag drabbats av total sinnesförvirring....igår glömde jag släppa in hästarna, kan nån förstå det? Jag av alla människor, före detta pedanternas pedant, har helt tappat förståndet.

Jag pulade här i godan ro med middag och matlåda, svärmor kom på besök och vi pratade strunt, promenerade och drack te...Sen kikade jag lite på TV och läste lite bloggar...Vid halv elva när jag skulle gå ut och låsa garagedörren så började jag fundera på varför Kalles mat stod färdigblandad i garaget...och då PANG kom jag på att krakarna fortfarande var kvar ute i hagen...Nu hade de både mat och vatten förvisso, men de måste ju tro att jag inte är riktigt klok som glömmer bort dem i över 4 timmar...Själv är jag nästan orolig för min mentala status och vi får väl be en bön att jag inte kör vilse när jag åker till Torhamn...Jag har läst skräckinjagande historier om folk som blir förvirrade och kör så de inte vet vart de är nånstans, tänk om jag blir sån?


Nä, fy tusan, vilohem är nog det som gäller framöver.


Här kommer en bild från Alla Hjärtans Dag iallafall....vi åkte skoter en bit upp i skogen och drack kaffe och bubbel....(Fast inte i samma mugg såklart:)


  

 
 
Ingen bild

Nina

17 mars 2010 23:04

Hej Elina! Känner igen mig totalt i förvirringen, liknande saker har hänt mig skrämmande ofta på senare tid. Antingen är det åldern eller så blir det helt enkelt för mycket ibland bara...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elina Eriksson - 8 augusti 2011 09:27

Bloggen kommer att vara vilande en tid, jag vill inte ta bort den helt än, men så blir det nog framöver....   Ha det gott mina vänner! ...

Av Elina Eriksson - 14 april 2011 18:15

Killen är på väg hem, äntligen säger jag bara...dryg vecka det här...Jag har börjat tycka att det är lite läskigt att sova ensam, vet inte vad det beror på....det kommer säkert att gå bra nu när det blir ljusare och ljusare, men fan vet hur det ska b...

Av Elina Eriksson - 1 april 2011 15:51

.....att jag inte har anlag för att jaga upp mig i onödan....Johan och jag ska ha lite mys på tu man hand idag för att fira att det var sex år sedan vi träffades första gången...Nu har vi förvisso inte varit tillsammans alla de där sex åren utan snar...

Av Elina Eriksson - 7 mars 2011 20:47

....skriver jag nu dessa rader, jag kan inte hålla mig längre!   Mitt i bakningen kom jag att tänka på en artikel jag läste på Aftonbladet tidigare ikväll, den satte sina spår i min trångsynta hjärna må ni tro...   Den handlade om att det fin...

Av Elina Eriksson - 1 mars 2011 18:30

Inte för att klaga, men min kära sambo har faktiskt rätt när han påstår att folk i allmänhet är idioter, och just idag är jag fullt benägen att hålla med honom. Har försökt efter alla konstens regler att bli fri foderhästen vi har, men det går ju såd...

Ovido - Quiz & Flashcards