Alla inlägg den 1 april 2010

Av Elina Eriksson - 1 april 2010 14:43

Så var vi framme på vår minisemester....Eller det är fyra timmar sen vi kom fram och vi ligger på hotellrummet och softar...Jag har provbubblat i badkaret redan och snart är det Johans tur. Det är lite för litet för att vi ska kunna bada samtidigt. Det drickbara bubblet är redan slut och ni må tro att vi hittade en underbar nyhet på Systemet. Färdigblandad Cosmopolitan på 70 centilitersflaska för 139 spänn....ypperligt när man är på resande fot .

j

För övrigt har vi åkt massa småvägar från Södertälje till Nyköping, jag har fått en ännu bättre affärsidé än vad jag hade innan och så har vi vunnit 50 spänn på en trisslott.

Nu lutar det åt vila och tidningsläsning en stund, kanske provsmaka en Cosmo och sen bär det nog iväg ut på nån restaurang framåt kvällningen.

Jag har köpt Hästmagazinet idag som innehåller avelsspecial och hade jag bara haft plats hemma så hade jag nog blivit bra sugen på en fölbebis...men det går ju inte i dagsläget. 

Kram på er alla som läser och Glad Påsk   

Ovido - Quiz & Flashcards