Alla inlägg den 30 april 2010

Av Elina Eriksson - 30 april 2010 17:14

Lediga från Östra Flygeln idag, så jag har passat på att drälla omkring och göra så lite som möjligt...Fast jag har sanningen att säga varit på Åkerslund med hela överfulla släpvagnen och kastat isolering och gipsskivor så det stod härliga till. Även den rosa tvättmaskinen satte sin sista potatis och det var ett sorgligt ögonblick...

Jag har spenderat massor med pengar på sprit, mat och bakprylar...1000 spänn rätt upp i skyn och det enda som blir kvar är väl muffinsformen, brödformarna och degkniven...resten ska ju helt enkelt förtäras...


Just nu har jag premiärfriterat munkar....Jag blir ju så hiskeligt inspirerad av Leilas bakprogram så jag bara måste apa efter det hon gör....Smaken var det inget fel på men de blev sannerligen inga skönheter, jag ska dekorera över det värsta och ta med några till kvällens begivenhet som går av stapeln i Österrike:)

Här kommer en bild på de sockrade munkarna, jag lovar att de smakar bättre än de ser ut:)

  

Ovido - Quiz & Flashcards