Alla inlägg den 11 april 2010

Av Elina Eriksson - 11 april 2010 22:07

Hej å hå....helgerna går ohyggligt snabbt...jag längtar redan till nästa...


Äntligen har solen tittat fram och det börjar ta ordentligt på snön nu...I hästhagen har det intressanta fenomenet uppstått att det är ungefär två decimeter snö överst och så är det typ en decimeter vatten under snön, intressant, men väldigt besvärligt.


I kväll har jag tagit fram min gamla dressyrpärm.....fy tusan vad sugen jag är på att dra i gång några programridningar i sommar, precis som på den gamla goda tiden hemma på Ljungås, eller före det i Truseryd...Själva planeringen och strukturerandet är ju så ofantligt kul....Största bekymret här uppe är att hitta ekipage som är redo att delta. Domare har jag fixat och funktionärer är nog inga problem, men att övertyga alla "buskryttare" om att det faktiskt inte är farligt att rida program i skritt och trav i fyra minuter blir nog värre. Det ska vara roligt och avdramatiserat och jag ska verkligen göra mitt bästa för att få till det. Och så fort Martina kommer hem från sin love-weekend så ska jag involvera henne i planerna:)


Jag tror jag ska lägga mig och kika på Ronny & Ragge en stund nu.....de är fortfarande NÄSTAN lika roliga som för 15 år sedan...So long


Ovido - Quiz & Flashcards