Alla inlägg den 13 april 2010

Av Elina Eriksson - 13 april 2010 21:20

om jag skriver att jag har varit galet upprörd en stund i kväll. När jag skulle äta middag lyckades jag väl hamna framför TV:n och programmet Förkväll. Där satt Carin Da Silva (eller hur det nu stavas) och Carolina Gynning (en av mina idoler) och intervjuade Svensk Damtidnings "kungahusjournalis", tror han hette Daniel Nyhlén....Tänk att han satt där och orerade och spekulerade i vad som håller på att hända i relationen mellan Prinsessan Madeleine och Jonas Bergström så jag höll på att slänga tallriken rätt in i TV:n.....Hur fan kan han sitta där och tala om hur de har det, hur länge det kommer att hålla och vad som ska hända framöver? Han spekulerade som sagt som en tok och om jag hade varit målet för hans spekulationer så vågar jag inte ens tänka på vad jag hade gjort med karljäveln om jag hade fått honom mellan fyra ögon....Jag måste medge att detta var första gången jag riktigt har förstått hur utsatta de är i media de stackars kungligheterna. Jag hade blivit skitledsen (och antagligen tvärförbannad) om någon satt och förklarade för svenska folket vad som var fel i mitt förhållande.

Nä det var ett riktigt riktigt lågvattenmärke, och det riktgt syntes på Carin och Carolina att de skämdes när han gick på som en ångvält.....han får dagens ris för den prestationen och jag kommer inte ens att ta i Svensk Damtidning med tång hädanefter. Usch vad han gottade sig i andras olycka....För den delen tror jag inte ett ögonblick på att de kommer att gå i från varandra heller för den delen, det verkar vara media som har gjort en hel hönsgård av en fjäder!



Ovido - Quiz & Flashcards